Skip to content
ul. Słowackiego 24/47, 35-060 Rzeszów
Izba Przemysłowo-Handlowa w Rzeszowie

Izba Przemysłowo-Handlowa w Rzeszowie

  • Home
  • O izbie
    • Władze Izby
    • Nasza Izba
    • Księga znaku
  • Członkostwo
    • Firmy członkowskie
    • Oferty firm członkowskich
    • Dołącz do nas
  • Szkolenia
  • Legalizacja
  • Wiarygodna Firma i Lider Województwa 
    • Gala 2024
    • Gala 2023
    • Gala 2022
  • Współpraca
    • Projekt „Nowoczesna Firma”
    • Misje gospodarcze
    • KLASTER INNOWATOR
  • Kontakt
Menu Zamknij
  • Home
  • O izbie
    • Władze Izby
    • Nasza Izba
    • Księga znaku
  • Członkostwo
    • Firmy członkowskie
    • Oferty firm członkowskich
    • Dołącz do nas
  • Szkolenia
  • Legalizacja
  • Wiarygodna Firma i Lider Województwa 
    • Gala 2024
    • Gala 2023
    • Gala 2022
  • Współpraca
    • Projekt „Nowoczesna Firma”
    • Misje gospodarcze
    • KLASTER INNOWATOR
  • Kontakt

Rękojmia i gwarancja – nowe zasady reklamacji – Dyrektywa Omnibus, towarowa i cyfrowa

gww

SZANOWNI PAŃSTWO !

Izba Przemysłowo – Handlowa we współpracy
z Kancelarią Prawno-Podatkową GWW
zaprasza do udziału w szkoleniu stacjonarnym:

Rekojmia i gwarancja – nowe zasady reklamacji
– Dyrektywa Omnibus, towarowa i cyfrowa

 

Termin szkolenia: zostanie ustalony po zebraniu minimalnej grupy.
Czas trwania: 9:30 – 14:00
Prowadzący: Ekspert z Kancelarii Prawno- Podatkowej GWW.

Kancelaria GWW jest jedną z największych firm prawniczych w Polsce. Istnieje od 1996r. Posiada biura w Warszawie, Poznaniu, Wrocławie i Rzeszowie. Swoją praktykę prowadzi pod markami GWW Legal i GWW Tax. GWW należy do grona członków Izby Przemysłowo-Handlowej w Rzeszowie.

Program szkolenia:

  1. Rękojmia:
  • pojęcie rękojmi,
  • omówienie wprowadzonych zmian,
  • prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, gdy towar jest wadliwy,
  • termin przedawnienia o roszczenie o usunięcie wady lub wymianę – wydłużenie nawet do 6 lat.
  1. Odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową:
  • przeniesienie regulacji dotyczących konsumentów z kodeksu cywilnego do ustawy o prawach konsumenta,
  • niezgodność towaru z umową zamiast pojęcia wady fizycznej i wady prawnej,
  • możliwość zwolnienia z odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową (po poinformowaniu konsumenta, że dana cecha towaru odbiega od wymogów).
  1. Gwarancja:
  • pojęcie gwarancji,
  • omówienie wprowadzonych zmian,
  • obligatoryjność gwarancji jakości,
  • rękojmia a gwarancja.
  1. Czas na złożenie reklamacji oraz jej rozpatrzenie:
  • wydłużenie czasu na zgłoszenie, że towar był wadliwy już w chwili dostawy do klienta – z roku do dwóch lat,
  • skrócenie terminu na udzielenie odpowiedzi konsumentowi z 30 dni na 14.
  1. Zasady odbioru reklamowanego produktu:
  • za każdym razem, kiedy konsument zareklamuje towar, koszty odbioru poniesie przedsiębiorca.
  1. Co przysługuje w ramach reklamacji:
  • uporządkowanie kolejności uprawnień jakie przysługują konsumentowi – w przypadku pierwszej reklamacji naprawa towaru lub wymiana, dopiero po odmowie usunięcia wady lub wymiany przez przedsiębiorcę, konsument będzie miał prawo odstąpienia od umowy.
  1. Prawo do zwrotu produktów zakupionych od firmy i od osoby prywatnej:
  • podanie informacji do wiadomości konsumentowi dokonującemu zakupu przez internet,
  • w przypadku zawarcia umowy na odległość z przedsiębiorcą mamy prawo w ciągu 14 dni odstąpić od umowy,
  • w przypadku zakupu od innego konsumenta nie przysługuje takie uprawnienie,
  • status konsumenta również dla osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, która zawiera umowę związaną bezpośrednio ze swoim biznesem, jednak pod warunkiem, że z jej treści wynika, że nie ma ona charakteru zawodowego.

Sprzedaż online – nowe regulacje

  1. Regulacje dotyczące obniżki cen, promocji oraz aktualnych cen.
  2. Nowe obowiązki portali informacyjnych.
  3. Status konsumenta.
  4. Plasowanie produktów.
  5. Opinie konsumentów.
  6. Indywidulane dostosowywanie ceny.
  7. Towary z elementami cyfrowymi, treści i usługi cyfrowe.
  8. Umowy opłacone danymi osobowymi.
  9. Regulacje dotyczące umów zawartych podczas nieumówionej wizyty w domu konsumenta lub wycieczki.

 

KOSZT SZKOLENIA dla 1 osoby: 400zł + VAT 23%, dla członków Izby 370 zł + VAT 23%. (koszty obejmują: materiały szkoleniowe, zaświadczenie uczestnictwa, przerwy kawowe oraz lunch).

MIEJSCE SZKOLENIA: Restauracja „Galaktyka” w Rzeszowie, ul. Z. Kozienia 3

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

Udział w szkoleniu jest płatny.

    Gwarancją uczestnictwa w szkoleniu jest skontaktowanie się telefoniczne
    z IPH w Rzeszowie tel. 17 854-90-50 / uzupełnienie powyższego formularza zgłoszeniowego / wysłanie zgłoszenia oraz oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
    a także potwierdzenia przelewu na konto:
    PKO BP SA I Oddział w Rzeszowie 27 1020 4391 0000 6802 0078 8752
    adres email szkolenia@iph.rzeszow.pl

    Program szkolenia w wersji PDF

    Zgłoszenie na szkolenie w wersji DOC

    Newsletter

    Mapa dojazdu

    Kontakt:

    ul. Słowackiego 24/47
    35-060 Rzeszów
    tel.:  +48(17) 8549050 / 8549049
    e-mail: iph@iph.rzeszow.pl, sekretariat@iph.rzeszow.pl, szkolenia@iph.rzeszow.pl

    KRS: 0000171929
    REGON: 005151703
    NIP: 813-02-68-780
    KONTO: PKO BP SA 27 1020 4391 0000 6802 0078 8752

    Copyright 2025 - IPH Rzeszów
    Skip to content
    Open toolbar Dostępność cyfrowa

    Dostępność cyfrowa

    • powiększ tekstpowiększ tekst
    • pomniejsz tekstpomniejsz tekst
    • skala szarościskala szarości
    • wysoki kontrastwysoki kontrast
    • negatywny kontrastnegatywny kontrast
    • jasne tłojasne tło
    • podświetl linkipodświetl linki
    • czytelna czcionkaczytelna czcionka
    • Reset Reset